Пошукове просування – це виведення сайту на перші місця у видачі пошукових систем. Суть дуже проста: користувач шукає дані про ваш бізнес – і відразу ж бачить посилання на Ваш сайт. На практиці це означає величезний приплив зацікавлених у Вашій пропозиції відвідувачів. На жаль, дана послуга дотепер є тим самим шаманським танцем з бубнами. І, хоча в самому процесі просування немає нічого загадкового, або чарівного, варто визнати, що часом шаманський бубон це найважливіший у цій справі інструмент.
Привабливість послуги просування сайту обумовлена тим, що в результаті комплексу заходів, на Ваш сайт приходить відвідувач, який тут і зараз зацікавлений у Ваших послугах або товарах.
На поточний момент пошукові машини аналізують величезну кількість інформації, будують і аналізують складні математичні графи і багато терабайтів текстової інформації. Пошукові машини навчилися читати Flash файли, навчилися знаходити «прихований» текст і відстежувати інші види пошукового спаму. Все це вони роблять на благо нас з Вами – звичайних користувачів. Мета пошукової машини – якомога швидше і точніше видати користувачеві відповідь на його запит. Вирішуючи цю задачу, пошукові машини розвивають алгоритми аналізу даних, вводять додаткові сервіси та механізми. Одним з найважливіших критеріїв якості (а відповідно і популярності) пошукової машини є показник релевантності видачі запиту користувача.
Пошукове просування дає такі переваги:
- Вартість за залучення користувача мінімальна в порівнянні з іншими видами реклами;
- Робота ведеться безпосередньо з цільовою аудиторією, тобто на сайт приходять винятково зацікавлені в Ваш товар або послугу;
- Пошукове просування не обмежується по часу і дозволяє залучати клієнтів постійно;
- Є чудова можливість планувати витрати, так як оплата ведеться не за залученого користувача, а за виведення сайту на перші місця. Витрати не ростуть при сезонних піках.
- Пошукове просування робить Ваш сайт більш відомим. Чим довше Ви просуваєтеся – тим ефективніше подальше просування, тобто тим дешевше подальша реклама.
- Видача пошукової системи не сприймається як реклама, тобто користувач думає, що самостійно знайшов Вас.
- І, нарешті, сайти, що знаходяться високо у видачі, сприймаються відвідувачами як лідери галузі не тільки в Інтернеті, а й в реальності.
Не всі запити є комерційними, і, отримуючи на вході запит « створення сайту », пошукова машина не знає, що ж саме запитує користувач. Користувач міг шукати компанію по створенню сайтів (комерційний запит), але міг шукати, наприклад, керівництво по створенню сайтів (некомерційний запит). З деякою часткою ймовірності алгоритм будує припущення, і на підставі цих припущень будує пошукову видачу, яку і показує користувачеві. Останнім часом простежується чітка тенденція розбавлення видачі по «комерційним» запитам некомерційною видачею, такий як статті, сайт вікіпедії і інші сайти подібного плану.
Завдання оптимізатора полягає в тому, щоб допомогти пошуковій машині ранжувати сайт більш правильно, і, що вже приховувати, якомога вище в результатах пошукової видачі. При побудові результатів пошукової видачі пошукова машина аналізує два типи чинників, умовно підрозділяється на «внутрішні» і «зовнішні». «Внутрішні» чинники – це ті чинники, на які може вплинути власник сайту. Правильне меню, зручна внутрішня навігація, хороші інформативні заголовки, якість і унікальність текстів на сайті, правильний технічний заголовок модифікації сторінки і багато інших. До «зовнішнім» чинників відносять частоту згадування сайту на інших сайтах, іншими словами – посилання на Ваш сайт з інших сайтів.
Оптимізація сайту – це роботи з аналізу і зміни внутрішньої структури меню сайту, робота з текстами, перевірка і налаштування всіх технічних параметрів для оптимальної роботи пошукового робота з Вашим сайтом.
Далі починаються роботи з підвищення цитування Вашого сайту на інших ресурсах. Аналізуються сайти – конкуренти, проводиться підбір майданчиків, які могли б рекомендувати Ваш сайт своїм відвідувачам. Наприклад, ті компанії, які займаються суміжним, але не перетинаються з Вами видом діяльності, і які, наприклад, можуть рекомендувати купити кондиціонер у Вас, за умови, що Ви своїм покупцям будете рекомендувати замовити установку цього кондиціонера у них. Цей процес називається обмін посиланнями.
Так само існують майданчики, які розміщують рекламну інформацію про Ваш сайт на платній основі, точно так само, як розміщують її рекламні агентства на білбордах. Відмінність в тому, що у рекламного агентства сотні білбордів, на яких вони можуть запропонувати розміщення реклами, а тут власник кожного «білборда» встановлює свої правила індивідуально. Таку рекламу бачать не тільки відвідувачі сайту – рекламної площадки, але і пошукова машина, і точно так само враховує при ранжуванні сайту. Звичайно, пошукові машини не схвалюють розміщення подібних платних посилань, і намагаються знизити їх вагу в алгоритмах ранжирування.
У результаті подібної боротьби постійно відбуваються зміни і правки алгоритмів пошукових роботів, а в результаті відбуваються зміни в пошуковій видачі. Для відвідувача пошуковий машини результатом цих змін є зміна позиції сайтів у видачі, але, як правило, звичайний користувач рідко помічає ці зміни, якщо не відбувається жодних технічних збоїв.
Що ми робимо при просуванні сайту:
- Визначаємо найбільш релевантні сайту ключові слова (нема сенсу виводити сайт за запитами, на які він не зможе відповісти, або надати відповідну послугу).
- Аналізуємо Ваш сайт на предмет внутрішньої оптимізації сторінок. Чи правильні заголовки, якісні тексти, чи хороше на сайт меню, зрозуміла користувачеві навігація.
- У разі необхідності (практично завжди, адже кожен майстер працює по-своєму), проводимо комплекс робіт, спрямованих на поліпшення структури сайту, зміна текстів та оптимізації сторінок під пошукові запити.
- Пошук рекламних майданчиків, розміщення реклами.
- Аналіз результатів, внесення правок і змін.
- Регулярне складання звітів про видимість сайту в популярних пошукових машинах.
Увага! Ми нікому і ніколи не «гарантуємо», що результатом нашої роботи буде 100% попадання сайту в першу десятку видачі пошукових машин. Але ми гарантуємо, що стан справ буде краще, ніж до того, як ви звернулися до нас, кількість відвідувачів на сайті зросте. Слід пам’ятати, що ми не можемо гарантувати збільшення замовлень з сайту, навіть за умови збільшення кількості відвідувачів. Причини цього можуть бути самими різними. Наприклад, користувачеві може бути незручно на сайті, він може втрачатися, не розуміти, як зробити замовлення, на сайті можуть бути занадто високі ціни і так далі. Зустрічалися в нашій практиці й випадки, коли просто не працював телефон, який був вказаний на сайті.
Чого не можна робити при просуванні сайту:
- Займатися пошуковим спамом. Наприклад, розміщувати на сайті прихований від очей користувача текст, набитий ключовими словами, писати цей текст кольором фону або дуже дрібними буквами, підміняти сторінки нальоту, віддаючи відвідувачеві один варіант сторінки, а пошуковому роботу зовсім інший, автоматично без відома і згоди відвідувача, переправляти його на інші сторінки. Результат цих дій – «бан» сайту – виключення сайту з видачі пошуковий машини.
- Займатися «посилальним спамом» – скуповуючи без розбору всі можливі рекламні майданчики, які трапляються під руку. Позитивний результат, швидше за все, буде дуже нетривалим, а ось вивести сайт з під накладеного фільтра довга і трудомістка операція.
- Копіювати на свій сайт чужі матеріали. По-перше, це не законно, а по-друге, пошукова машина може порахувати Ваш сайт дублем іншого сайту, і, як наслідок, не показувати в результатах видачі.
- Просувати сайт за запитами, не відповідним тематиці сайту.
Всі ресурси, що створюються нашою компанією, готові для просування і містять всі необхідні інструменти для пошукової оптимізації. Ви можете замовити у нас повний комплект послуг із просування сайту – для цього достатньо просто зателефонувати за телефонами +38 067 5577677 та +38 097 9661803 і запросити розрахунки щодо можливих варіантів роботи. Ми докладно пояснимо всі нюанси просування на конкретному прикладі Вашого сайту.