Оптимізація сайту– складова частина просування й розкручування сайту. Мета оптимізації сайту – досягти високої релевантності сторінок сайту за важливими для даного бізнесу ключовими запитами у пошукових системах. Тобто досягти високої відвідуваності і, як наслідок, досягти комерційного успіху сайту. Ми вже не перший рік займаємося пошуковою оптимізацією й просуванням сайтів, тому можемо поділитися досвідом. Усе більше уваги пошукові системи приділяють контенту (тобто <body>), чим конкретніша й вужча тема, тим легше розкрутити сайт.
Власне оптимізація сайту базується на оптимізації контента й правильному розрахунку ключових слів, правильному вживанні їх у контенті. Іноді цей процес називають «обважненням ключових слів». Якщо є час, рекомендуємо почати з SEO-тесту. Якщо результат потрібен терміново – вибирайте відразу те, що цікавіше для Вас: гарантійне просування сайту по позиціях, високоточне просування по трафіку або масове низькочастотне просування. Для початку давайте визначимо те, чого не потрібно робити новачкам і чого не роблять професіонали, що займаються оптимізацією сайтів:
- ніяких фокусів з невидимими посиланнями та метатегами, пошукові системи стають усе розумнішими. Вас піймають і викинуть із мережі;
- не робити 8 версій того самого сайту, щоб він підходив до всіх пошукових роботів;
- не використовувати сторонні ключові слова – це нічого не принесе, крім шкоди;
- не використовувати дві мови на одній сторінці – у сайті не повинно бути ні однієї нерелевантної сторінки!
- бути дуже уважним при обміні посиланнями: раніше пошукові роботи дивилися на кількість посилань на Ваш сайт, тепер вони дивляться на якість сайтів, які на Вас посилаються.
Стартовий SEO-тест
Якщо ви маєте час, почніть з seo-тесту Вашого сайту. Він займе всього один місяць. За цей час ми підберемо експериментальні низькочастотні запити, трохи змінимо сайт, встановимо невелику кількість посилань, дочекаємося пари оновлень і з’ясуємо, наскільки Ваш сайт подобається пошуковій системі. Далі перспектива розкрутки буде максимально зрозуміла і передбачувана.
Важливою частиною цього тесту буде установка Яндекс.Метрики та отримання стартової інформації про дії відвідувачів на Вашому сайті до початку розкрутки. Ми разом проведемо аналіз сайту за допомогою карти посилань, з’ясуємо найважливіші для пошукової системи параметри сайту – кількість відмов, середній час відвідування сайту, середня кількість переглянутих сторінок.
Далі ми оптимізуємо частину Вашого сайту під узгоджений список нескладних запитів і встановимо невелику кількість внутрішніх і зовнішніх посилань. І подивимося на реакцію пошукової системи. Залежно від результату тесту ми запропонуємо Вам активне просування (по позиціях або гарантійний) або реконструкцію сайту, якщо це буде необхідно, або комплекс заходів для ліквідації наслідків використання чорних технологій розкрутки.
Ця пропозиція особливо актуальна для:
- сайтів, які безрезультатно намагалися розкрутити кілька seo-компаній;
- великих сайтів зі складною структурою – сайтів, оформлення яких вступає в протиріччя з завданнями;
- власників сайтів, які вміють рахувати свої гроші.
Якщо seo-тест буде позитивним:
- у нас буде стартова інформація про поведінкові фактори на сайті, вже впроваджена схема оптимізації сайту і позитивна реакція ПС на посилання і зміни сайту;
- буде абсолютно ясно, куди рухатися далі, як досягти результату з мінімальними витратами, і в найкоротший термін.
Якщо seo-тест буде негативним:
- буде зрозуміло, що наші зусилля по зміні сайту були недостатні;
- виникне обгрунтована підозра про те, що до Вашого сайту застосовані санкції. Ми напишемо запит в пошукову систему і отримаємо відповідь, з якої буде ясна глибина проблеми;
- Буде необхідно продовжити seo-тест до тих пір, поки робота з контрольними пошуковими запитами не дасть стійкий позитивний результат.
Просування по позиціях
Це класичне SEO, найпопулярніший варіант. Домовляємося про список запитів. Далі починається робота по поліпшенню сайту і збільшення посилальної маси. Звітність – по наявності вашого сайту в ТОР-10. Перевірка щодня. Все просто і зрозуміло.
У нових умовах, коли результати пошуку сильно залежать від поведінкових факторів, неможливо просто найняти seo-компанію і чекати результат. Якщо ми включилися в гонку за “високочастотника”, буде необхідно щільна взаємодія представників замовника і наших фахівців.
Нашими спільними робочими інструментами будуть карта посилань Яндекс.Метрики і Вебвізор. Замовник повинен розуміти, що помітна присутність в результатах пошуку може бути досягнуто, тільки якщо його сайт реально цікавий аудиторії. Ми звичайно підкажемо, як зробити сайт краще. Але не зможемо зробити без Вас.
Це пропозиція актуальна для:
- власників сайтів, які налаштовані активно покращувати свій сайт;
- тематик, в яких все вирішують кілька ВЧ запитів (пластикові вікна, броньовані двері, шафи-купе);
- сайтів, на які точно не накладені штрафні санкції, вони успішно проіндексовані і добре видно по НЧ запитам;
- домену більше року, сайт не маленький, цікавий, тексти унікальні.
Покліковое просування
В окремих товарних групах конкуренція за ВЧ запити настільки висока, що іноді вигідніше не гнатися за “мегазапросами”, а постаратися отримати порівнянну відвідуваність за рахунок більш широкого списку ключових слів. У цьому випадку ми домовляємося про ціну кліка з пошукової системи і далі намагаємося отримати звідти якомога більше тематичних відвідувачів.
При покліковому просуванні узгоджуються тільки «мінусові» слова, відвідуваність за яким не враховується. Звичайно це назва сайту та компанії Замовника. Також не враховуються переходи на сайт не з результатів пошуку, що дозволяє зручно комбінувати цей вид просування з банерної та контекстної реклами . Звітність щомісячно, на підставі даних лічильника – Яндекс.Метрики або Liveinternet.
Це пропозиція актуальна для:
- власників сайтів, які намагалися досягти результат по ВЧ запитам у своїй тематиці, зрозуміли, що це дуже складно і шукають альтернативні способи отримання відвідувачів з результатів пошуку;
- для самих просунутих власників сайтів, які поєднують результат по ВЧ запитам, широкий шлейф НЧ запитів і контекст, отримуючи з ПС максимум;
- для тематик, в яких список НЧ запитів реально підібрати і в яких присутність з широкого списку НЧ запитів більш результативно. Класичний приклад – ВЧ запит «Спецодяг» менш результативним, ніж десяток запитів типу «Зимові комбінезони для будівельників»;
- для великих сайтів, з числом проіндексованих сторінок 50-100 і більше.
Низькочастотне просування
Якщо на Вашому сайті тисячі сторінок, наприклад карток товарів, оптимальним рішенням буде просувати саме такі сторінки за їх назвами. Ми можемо щомісячно крок за кроком додавати в TOP 10 нові й нові порції сторінок Вашого сайту і так до тих пір, поки всі вони не будуть серед перших.
Робота з картками товарів це постійне поліпшення сайту і постійна боротьба з плагіатом. Не дивлячись на всі зусилля пошукових систем, контент часто банально крадуть, і його доводиться переписувати. У нас є хороші напрацювання з цієї теми, що дозволяють підтримувати унікальність контенту без витрат і великий досвід роботи з тисячами товарних позицій.
Часто власники великих інтернет-магазинів, книжкові видавництва та сервіси on-line відео навіть не уявляють, який величезний тематичний трафік можна отримати з пошукових систем, якщо уважно поставитися до просування по низькочастотних запитах.
Це пропозиція актуальна для:
- сайтів, що мають сотні, а краще тисячі сторінок з товарами;
- власників інтернет-магазинів, які налагодили статистику на високому рівні і чітко знають, які товарні позиції найбільш популярні і прибуткові;
- продаж відео, книг, ігор, побутової техніки, автозапчастин та інших товарів – контент-проектів з великим числом карток персон (акторів, спортсменів, музикантів).