З чого ж почати?
14.01.2013“Навіщо компанії потрібен свій корпоративний сайт?” У вік інформаційних технологій таке питання багатьом може здатися не лише дивним але й абсурдним. Однак, як показує життя, значна частина людей не знає відповіді на це питання або ж абстрактно відповідає: “тому що сайт є у конкурентів”, “для престижу”, “щоб крокувати у ногу з часом”.
Загалом, можна виділити три категорії людей, що мають різні точки зору відносно цього питання: люди, які знають навіщо їм сайт та планують його створити; люди, які не знають навіщо їм сайт, але хочуть його мати; люди, які не знають і не хочуть мати сайт.
Якщо першу та другу категорію довго не потрібно переконувати у необхідності створення сайту, то для переконання третього кола консерваторів потрібні серйозні аргументи. Отже, якими аргументами можна переконати керівництво компанії у необхідності створення корпоративного сайту.
1. Інформаційна функція. Надання інформації про компанію є однією з найважливіших функцій сайту. Зазвичай на сайті надається загальна інформація про компанію, опис її діяльності, перелік основних клієнтів та їх відгуки, інформація про місцезнаходження та контакти. Новим клієнтам часто доводиться розповідати одну й ту ж інформацію, що є нераціональною витратою часу, до того ж інформація про компанію періодично змінюється. Наявність корпоративного сайту значно спрощує роботу з клієнтами, сайт є своєрідним аналогом цілодобового віртуального офісу.
2. Рекламна функція. Інтернет-реклама є найдешевшою та однією з найбільш ефективних видів реклами. Популярність інтернету з часом лише зростає й інформацію про вашу компанію може побачити велика кількість людей. Потенційні клієнти все частіше шукають інформацію про необхідний їм товар чи послугу в інтернеті, чи знайдуть її вони на вашому сайті – залежить від Вас.
3. Комерційна функція. Через ваш сайт можна продавати товари та послуги компанії. Звичайно не для усіх видів діяльності доцільно створювати інтернет магазини. Однак все більша частина потенційних покупців готова здійснювати покупки через інтернет. Лінь – двигун прогресу, все більше людей віддають перевагу тому, щоб відкрити Google, знайти необхідний їм товар та замовити його онлайн.
4. Корпоративний імідж. На візитці кожної серйозної фірми крім адреси та телефону завжди присутня адреса сайту, де можна ознайомитися з послугами компанії. Більшість людей віддає перевагу товарам та послугам тих фірм, що мають хороший імідж та відкрито розповідають про свою діяльність, створення корпоративного сайту – чудовий спосіб продемонтрувати свою відкритість та створити імідж серйозної, надійної компанії.
Сайт – це цілодобовий офіс у всесвітній мережі інтернет, створення якого є реальною необхідністю. Корпоративний сайт дозволяє підвищити імідж компанії, залучити нових клієнтів та створити новий інформаційний простір, недоступний для інших засобів інформації та реклами.